Test

Dogwalk

 





















Kommentarer
Postat av: Helén

Inez ser ut att trivas i sina trosor

2009-11-09 @ 15:25:57
Postat av: Steffe The Dickhead (Enligt Carro)

Jaha, Inez trosor! Tyckte väl att dem såg väldigt små ut för dig Carro!!

2009-11-10 @ 13:56:12
Postat av: Emma

Asså, jag skratta så jag höll på att avlida av din beskrivning när dom skulle pröva sina grejer. Jag såg liksom bara bilden framför mig, speciellt den där gungningen som är så bekant medans den andra springer runt som om han just fått senap i rumpan eller nåt, hahaha, ärligt jag undrar just om det verkligen är hundar vi har fått?? (jag skrattar fortfarande det lär nog ta lång tid att få bort visualiseringen ur huvudet)

2009-11-13 @ 00:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0