Test

"Ligg med mig, jag e kändis..."

På tal om antikrundan så sprang jag en gång på en av dom gubbarna som håller i ett av dessa antikprogram...


Så  jag ska bjuda på en bild som togs i sommras ute på en av Helsingborgs krogar endast för att någon sa att
"han den där lilla é med i Antikrundan"

Och då min mamma (trots att hon bara 45 jordsnurr) tittar på det programmet så tyckte jag att det kändes passande att skicka ett mms till henne sådär mitt i natten på en av hennes eventuella idoler :P


Det visade sig sen att han inte var med i Antikrundan, utan i Första andra tredje (???)

Same Shit enligt mig men inte enligt Peder Lamm.


Som för övrigt försökte få ägaren att bjuda honom på champagne..


Observera gärna mitt stora huvud, eller hans lilla..
Bilden ljuger Icke :P





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte mitt vardagsrum

jag sitter i köket och diskar

2009-01-29 @ 22:44:18
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

det är inte mitt vardagsrum

jag sitter i köket och diskar



2009-01-29 @ 22:44:45
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Johan

Stjertiginnan sade:

-Det är inte mitt vardagsrum, jag sitter i köket och diskar...

Jesus sade:

-Det är jag som lägger sex laxar i en laxask.



Det är med dessa ord vi träder in i februari månad, som fick sitt namn efter att Jesus hängdes upp i lampkronan.

2009-01-30 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0