Test

Avvikelserapport

Ibland när jag sitter helt koncentrerad över något vid datorn eller tv:n så kan jag efter ca en halvtimme komma på att något retar mig, ett ljud som varit där hela den senaste halvtimmen men jag har inte tänk på det. Och när jag kommer på att ljudet kommer från någon av mina grannas tv så känner jag hur nerverna håller på att explodera.

Inte för att jag stör mig på grannen, utan för att jag måste komma på vilket program dom tittar på.

Och även om jag själv sitter och kollar på något så avbryter jag det för att hitta grannens kanal.


Så jag stänger av ljudet från tv:n och börjar trycka frenetiskt på alla knappar för att se om grannens ljud går ihop med munnarna på min tv

Frustrationen kommer över mig då jag inte hittar den, hoppet tinar och ögonbrynen trillar långt ner mellan ögonen.

Men så plötsligt.. på svt1 händer det ANTIKRUNDAN!!!!

Jag blir glad och rofylld. Ännu mer då jag vet att det måste vara Tant I ovanför mig eftersom hon är äldst i huset.


Aaa mission accomplished


Kommentarer
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

antikrundan låter så tråkigt

2009-01-29 @ 21:51:47
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0