Test

Är bänkarna skönare i Helsingborg än i Stockholm?

Jag har varit på uppdrag därav min frånvaro!

Mitt uppdrag har varit att ta reda på varför alla så kallade A-lagare här nere i Helsingborg pratar stockholmska!???


Är det för att det är så deprimerande uppe i Hufvudstaden att folk dra på sig diverse missbruk och drar till slut och tar sina missbruk med sig?

Eller vallfärdar alkoholisterna ner här pga. av de 20 minuter det tar för oss att ta sig över till vårt grannland som ligger i elitnivå när det kommer till sprit?

Eller är det både och?


Jag vet inte?


Men då mitt jobb ligger nere på söder där alla märkliga alkisar och jonkare driver omkring så har jag observerat att majoriteten av dom pratar stockholmska!!!




En annan sak som jag också observerat är att för många av dom sitter i rullstol då de bara har ett ben?


Bekvämt tänker ni när då fyllan slår på för hårt..

Tråkigt tänker jag när de är dax att kissa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0