Test

Älsklingskolvar

Jag äter typ aldrig majskolvar, men de gånger jag gör det så kommer jag på hur jävla gott det är och tänker att detta måste jag ju äta imorgon också... sen så glömmer jag bort det Eller föräter mig på det!



Ja iaf så har jag precis ätit majskolvar med lite fetaost och oliver on the side..

Och majskolvar e grymt gott och jag tror fan jag ska äta det imorgon också!


En annan i detta hem som nyligen befann sig i ett euforiskt tillstånd är min lilla Inez.

När jag höll på att ge henne det sista så råka jag på någon vänster få ner den ena majskolven på golvet och Inez lycka var total!!!!







   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt hund du har!

2009-03-25 @ 15:53:13
URL: http://lusciouslucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0