Test

WT delux

Jaha, idag har jag varit på i ett paradis för alla White Trash..
ULLARED!!
Och jag vill lova att minst 90% av alla som rör sig där inne är människor som man lätt
kan sätta in en bild på i en ordbok för att förklara just ordet "White Trash". Och yes jag tillhör de resterande 10%.
Nu vill jag inte sitta här och låta bli att säga att jag är bättre än dom, för det är ju att förneka något.. undanhålla sanningen typ.. hmm ? "Bättre" är kanske att ta i.. men ni hajjar ;)

Men jag vill ändå tillägga att de är väldans roligt att åka dit, för trots de illaluktande människorna, Mcdonalds-feta tonåringarna, singel mammorna, byfånarna och allt annat pickelipack så är ju trots allt Jag där mitt i smeten och handlar både det ena och det andra, och är sen så där lagom nöjd med allt jag fyndat när jag sitter i bilen på väg hem med min mamma och trycker i mig massa godis som jag gjort mig förtjänt av...

Så min sammanfattning: Trots den lilla beteendevetaren/människokännaren jag är så kommer jag att fortsätta åka dit och  använda mig av ovanstående förmågor och berätta lite hånfullt för min mamma om vad jag ser, hör eller luktar.. och hon måste låtsas att hon tycker det jag säger är fel för att "förklara" för mig att man inte får göra så!
Värt att tillägga är att i mina 24,5 år som jag levt så är det just denna kvinna som format mig till den jag är (+hennes man, min  pappa)
Så Det Såååå!




Kommentarer
Postat av: Johnny Batong

Ullared är både världens sämsta och bästa ställe. Man kan göra riktiga fynd där, samtidigt som man tyvärr måste stå ut med alla REA- råttor som tacklar en. Du borde skicka in Inez där och röja lite bland kärringarna, så man får plats.

2008-10-01 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0