Test

Blablaa

Tänkte kanske att detta kunde bli en Carolin/Inez blogg, dvs att jag precis som många andra gör en blogg för min hund.
Dock blir jag lätt uttråkad så att bara skriva om en sak går nog inte. Inte för att Inez tråkar ut mig! tvärtom, men om jag nu ska ha en blogg måste det nog vara lite allt om möjligt. Beundrar alla som har ett ämne som dom skriver massa om. Iofs inte alla dessa "modebloggarna".. e ju nästan så man kan kräkas. Ok att dom kan va ganska trevliga, men lätt att varannan blogg man hamnar på är en "modeblogg". Nä jag skriver om det jag känner för, sen om det råkar vara ett par snygga jeans eller en störig gubbe på bussen som  lukta illa kan ju kvitta.
Och än så länge är det bara min mamma som läser denna haha... typ!






Kommentarer
Postat av: ja

ja

2008-09-20 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0