Test

Mamma

Min mamma är en kvinna med ganska starka åsikter. Det hon tycker är oftas rätt. Och tyvärr har hon faktiskt många gånger rätt. Men det kommer stunder då lilla mamma är ute och snurrar heeeelt i det blå och då kan man inget annat än att skratta eftersom hon inte gärna vill kännas vid det. Te.x om både jag, min bror och min pappa har hört henne säga en sak och HON inte minns detta så har hon ett speciellt ansiktsuttryck som säger: "Ni är helt körda, och jag låtsas nu att jag inte bryr mig att jag haft fel för innrerst inne vet ni lika bra som jag att ni sitter och ljuger" Och då tänker hon så det knackar och hoppas att hon ska komma på när detta "påstådda" misstaget ska ha skett.. Men chansen att vi tre har hört fel är ju ganska liten så det slutar oftas med några spydiga kommentarer som typ "Va löjliga ni är, jag bryr mig inte"
haha Himla söt är hon!

Och till saken.. min mamma har en hemlig förälskelse som hon kommer förneka in i döden.
(Och då hon tyckte att ett av mina inlägg var barnsligt och inte förstod  sarkasmen så kan ni ju ta denna "romansen" hur ni vill..... Med eller utan sarkasm!!!)


Puss


Kom och lek med mig i min båt Hellén


Sen lägger vi oss på bryggan och pratar





P.s Mamma älskar Pappa och hade aldrig valt bort honom mot Ernst!

Kommentarer
Postat av: Mamma

2008-10-03 @ 17:15:08
URL: http://fiinacaroliina.blog.
Postat av: Mamma

Bla Bla bla.................

2008-10-03 @ 17:16:46
URL: http://fiinacaroliina.blogg
Postat av: Johnny Batong

Du Carro.. Kan du inte ha ett litet inlägg om din familj och framförallt din moster Godzilla?

2008-10-04 @ 20:23:37
Postat av: Daddy

Hon hade bytt mig mot ett kilo makaroner..

2008-10-13 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0