Test

MS White Trash

Förr ville jag alltid åka dom där "discobåtarna" som en rolig grej... men nu efter att jag sett Färjan så är jag stolt över att kunna säga att Jag ALDRIG satt min fot på någon av dom dära White Trash Chryslarna.

Dock kan jag erkänna att jag finner en viss njutning i att titta på när detta märkliga folkslag festar som om det inte fanns någon morgondag.
Att hamna i en fyllecell på en B Å T... är man tragiskt då eller?? 
Eller den där Håkan som tror sig vara värsta "inne" bartendern som antagligen utnyttjar den "positionen" till max för att smöra "damerna" till en nattlig romans. Och det är väl egentligen inte det värsta, utan det är det att "damerna" säkert köper denna eventuella förföringsmetoden.
-(Se: Min tolkning, mitt påstående)
 Om inget annat så är han ju trots allt en direktlänk till spriteriet.

Sen vill jag så gärna citera Anita från kvällens avsintt, men kommer tyvärr inte ihåg de exakta orden som kom ut ur denna kvinna (som för övrigt står för säkerheten på Färjan [surprised]).. Men ungefär så här var det..

Anita pratar i sin Walkie Talkie med sin kollega medans hon halv springer lite stressat i trappan då det verkar ha hänt en olycka, kollegan säger att den skadade kanske har vrickat foten:

Anita med ganska bestämd röst: "Jag hämtar en ispåse"   (SäkerhetsVAKT??)


Men jag ska försvara mig lite med att jag tror absolut hon gör sitt jobb som hon ska..

Jag menar hon jobbar ju ändå trots allt på Östersjöns kryssningsfartyg, MS Cinderella


Glöm för gud skull inte Håkans Drink Tips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0