Test

Husmorsskola?

Undrar om det finns någon kurs eller nåt. Jag är fullkommligt oduglig på att både laga mat och baka! Dagens försök är värt en klapp på ryggen men fan inte mer. Fick ett ryck och skulle egentligen göra värsta middagen men kom på i sista minuten att spagetti och köttfärsås blir minst lika bra... eller hur!!!
Undrer tiden min köttfärssås står och kokar till sig så den blir så där perfekt god så tänkte jag att jag skulle slänga ihop en äppel kaka, för hur svårt kan det vara....? Fint och sockrat med så där 10000 g för mycket smör så ser det ganska lovande ut! In i ugnen med den och upp med middagen på tallriken... Och utan att överdriva så lovar jag att jag klöktes. Har inte en aning om vad som gick fel där.. kanske dåligt kött? Jag vet inte, men raaaakt ner i sopan med den.
Gav upp försöket på att bli lite mätt på mina delikata oliver och rikta mitt hopp på min fina äppel kaka i ugnen..
Färdig till slut och Carolin hugger in i sitt "bakverk"..! Men allvar, vad är det för fel på mig!!!? Den gick förvisso att äta men inte fan är den speciellt god. Tur att man kan köpa vaniljsåsen!!!

Men en som uppskattar min matlagning är min lilla vän Inez.
Värt att tilläga är dock att hon äter ALLT.... (Utom citroner och clementiner) så det är ju kanppast en merit ??

Här sitter hon iaf och väntar på äppel kakan
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0