Test

Finfiint

Fick hem mitt lille glass-halsband och min "lyckobjörn" idag som jag föresten bara beställde för att han heter just Lyckobjörn


 
                                             
165 kr                                                                   45 kr
Från cocoo.se Himla gulligt




Nu ska jag bara beställa en fin tröja som jag kan ha till min rosa glass.
Och då jag egentligen inte är så mycket för mobilsmycken som den lilla björnen råkar vara så skulle jag ändå behövt en ny mobil att hänga han i.. om så bara för en dag...

Nej mamma jag ska inte köpa en mobil till min björn.. bara till mig

Kommentarer
Postat av: yasmine

fint smycke det gillade jag kram

2008-10-23 @ 22:06:13
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0