Test

EFTERLYSNING!!!

Jag söker en tjej som senast sågs i Helsingborg.
Hon är 24 år och väldigt söt. Då hon är lite för snäll och kanske aningen blåögd så finns det möjlighet att hon blivit iväg lurad av någon ful gubbe i hopp om att få smaka godis och klappa små hundvalpar. Men jag hoppas ju givetvis inte det. Hon brukar hålla sig i närheten av sitt hem förutom då hon är på sitt jobb, 8-16 mån-fre. Och att någon ska ha råkat låsa in henne på jobb är inte så troligt då hon har en tendens att skrika lite sådär yl-ångest-fyllt vid fara och panik.
Kidnappad är hon antagligen inte heller då jag tror att detta hade varit på nyheterna.
(Jag har visserligen inte gjort mitt bästa för att få tag på henne vilket jag ska göra snarast.)
Hon brukar även ses med en svart hund av rasen Gordonsetter vid namn Sigge som kan verka aningen utvecklingsstörd, men är inte farlig utan väldigt kärvänlig.
Så om någon har sett en blond tjej som är ca 178 lång, normalbyggd, kör en grå Peugeot och lyssnar till namnet Bella och så tveka inte att höra av er. Eventuell belöning kan diskuteras.

Tack på förhand.

 
            Bella

Sigge

Kommentarer
Postat av: c och saga

Hej.. Kanske lät lite otrevlig sist?! Men va inte menat så!!! Jag brukar bara vilja vara tydlig med att jag inte köpt av Exigors kennel pga att dom är kända.. Utan pga stamtavlan.



Ha det bra

2008-10-24 @ 14:07:22
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: yasmine

den var kanon,hur har din dag vart? krams

2008-10-24 @ 19:17:26
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: ADISA BUBBA FISA

Med tanke på att du är svenne som liknar en outkast så bordddde du veta att i SVRIGE ditt hemmmmland så finnnns det telefon datorer m.m. att kontakta folk på..OM DU SÅ KLART INNNNTE HITTAT PÅ DENNA HÄR"KALLADE BELLA" SÅ KAN DU FAKTISKT RINGA HENNE OCH KOLLA OM HON INTE HAR BLIVIT BORTTAFFFFSSSAD AV EN ARMANI KILLE MED SLICKEPOTTT I HANDEN..

MÅNGA VARMA KRAMAR AV DIN ÄLSKADE TJEJ...ADDI

2008-10-27 @ 00:02:25
Postat av: Carolin

haha jävla idiot Adisa.. hahahah Puss gumman :P

2008-10-27 @ 00:04:51
Postat av: Zarah

gu vilken söt hund!

2008-10-27 @ 18:31:47
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Daddy cool

Såg Sigge hoppa in i en bil med en främling.



Främlingens signalement;

-Ca 30 cm hög.

-Samma färgteckning som Sigge.

-Ett öra såg ut att stå upp, och det andra låg ner.

-Tre till fyra små ärr i pannan, (typiska tecken på en stadsbuse).

-Feminina drag



Sigge o främlingen luktade varandra i rumpan, (kinky). Sen försvann bilen med en rivstart.

Tror att blimärket var en Vovvo, men inte säker.



Främlingen nådde dåligt upp till ratten. Sigge hade rullat ner fönsterrutan, och satt med tungan ute o bläfsade. Kanske försökte han ropa efter hjälp.



Av Bella syntes inga spår.









2008-10-29 @ 13:04:03
Postat av: ADDI

FUCK DU KLICKA MIG IDAG NR JAG RINGDE DIG...HMMMMMMMMMM...GOES AROUND COMES AROUND...MEN TACK FÖR DITT KÄRLEK MOT MIN BLOGG INNNAAATTT...MIN FINASTE BAJS...ADISA BUBBA FISA:)

2008-10-29 @ 14:42:50
URL: http://addialvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0