Test

Datasladden=Jävlasladden

Inez har bitit i i min laddare till datorn... I den som man ska sätta in i datorn.

Och detta resulterar i att de knastrar och sprakar när den kommer lite fel. Nu har den även börjat sluta ladda mitt i allt, och när jag ska rätta till de kommer det även små blåa gnistor som igår gav mig en metallspink-stöt?  Eller det kanske inte är metall..? Men en "det som finns inuti sladden-spink-stöt"
Men lugn, det sluta väl, fingret är återställt men datorn fortsätter tyvärr att fyrverkeria.


Pappa sa att det inte är farligt.. Men pappa?!?!? Kom igen.. det kommer blåa gnistor som låter?

Nä ska hem till mina föräldrar och utreda detta sen så att jag inte dör eller bränner upp min mage.


Tack för mig.

Observation:
My God så tråkig jag är.





Ännu ett av mina fina Paint-konstverk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0