Test

Ben & Jerry 4-ever

Finns två män jag hade kunnat spendera resten av mitt liv med. Fuck de vanliga männen och tacka fan för självaste Ben och hans vän Jerry
Jag är en stooooor Ben&Jerry missbrukare, och har kommit på att jag skulle kunna sälja kroppsdelar för den glassen. För tillfället är står min favorit ONE Cheesecake Brownie i frysen.. den är to die for!
Och I kylen (på tin eftersom den ska va lite halvsmält då den ska förtäras) står Strawberry Cheesecake..
Om man går in på Ben&Jerry´s hemsida så var det ungefär nu man tog ett lån på banken för att åka på glassresa till USA, Vilka sjukt snuskgoda sorter... Bella och jag ska börja med att åka till Malmö och sitta där en hel dag och äta alla deras underbara små kulor (kulor som i kulglass då) sen där efter far det i väg till Amerika..



Ville bara dela med mig av mitt narkotikum... som tyvärr lär göra mig så fet så jag snart måste ringa Ben & Jerry och kräva hemleverans p.g.a invalism (om det nu finns något som heter så)  jaja tack för mig, nu är det glassdax







O just det, inne på den hemsidan finns det en sida som visa alla sorter som har funnits innan, och då kan man inte låta bli att önska sig en tidsmaskin eller nåt...
|
V
Graveyard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0