Test

Asså nänä

Sitter och kollar på idol för första gången efter uttagningarna... Där är ju för tusan ett barn med, som inte ens kan sjunga. Kan någon tala om för mig varför en en liten kille som ser ut att vara typ tolv år, som Inte kan sjunga OCH som dessutom är sminkad... Läppglans for fuck sake!???????? Jag förstår inte.
Nä av de lilla jag såg så må det hända att jag kanske har fel, han kanske är duktig och kan sjunga annars.. men jag twiiwlar starkt på det!! Fick nu ytterligare en anledning till varför jag inte ska titta på Idol.

Tacka fan för Färjan, förnedrings-tv på hööög nivå! 
Anita oh My God!!!  Är hon på riktigt?? Avdankad kärring som möjligtvis varit snygg i sina ungdoms glada 20-års dagar men har någonstans där på vägen glömmt bort en å annan födelsedag... typ 25 st!
Tunna klena medelålderskvinnor som får ta hand om fulla snubbar på två meter och 100 kg??
Är det sådana människor man vill ska ha hand om säkerheten på en av Sveriges största Fyllecrowds?? haha

Min mamma hade läst någonstans att f.d gäster ska ha bett kanal 5 att cencurera programet då dom tydligen varit otrogna och dylikt.. hahahah Man kan ju bara hoppas att dom verkligen blivit filmade OCH att de visas!


Jaja hejhej




"Anita har hand om säkerheten ombord på Färjan. Hon är charmigt snabb och väldigt social.
Följer man Anita och hennes kollega händer det alltid något och är det fullmåne blir det extra händelserikt."

 Kanal 5
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0