Test

Ut eller Ej..

det är frågan.. Lilla Adisa har satt igång förhoppningarna och sitter som ett litet barn och bara hoppas hoppas hoppas att världens roligaste Carolin ska möta upp henne i stan sen. Men världens roligaste Carolin känner inte sig så himla roliga idag. Men vafan en liten drink och alldeles för många underhållande fyllesvin kan nog göra det lite små kul..? Några till drinkar sen kanske det är jag som blir det underhållande fyllesvinet..
Nä det blir nog inget med det då jag kan bete mig med staaaajl. . . . . . . .  ? Sanning jojo

Men jag kom precis på att det är Halloween och Halloween är lika med en hel stan fylld med utklädda fulla White Trash.. suck. Jag vill redan nu slå vad med min blogg att 95% av alla utklädda tjejer jag kommer se ikväll kommer att vara antingen
1. Djävul (med ett försök på att få det sådär snuskigt sexigt )
2. Ängel med samma innehåll som parenteserna har ovan
3. Häxa återigen samma som ovan

Och detta kommer jag att försöka fota för att ha bevis och även  använda  i "utbildningssyfte" i sammanhang där jag måste bevisa att jag har rätt för bl.a. min mamma

Dvs. rätt i vad min mamma skulle kalla för fördomar men som jag skulle vilja kalla för dagens samhälle




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0