Test

På tal om Halloween..

Sitter hemma hos mina föräldrar, och för någon timme sen ringde det på dörren och jag går och öppnar.. Där står två små monstrer, två små fula monster som ynkligt lite förskräckt kläcker ur sig "bus eller godis"

Förvånat titta jag på dom med en blick som antagligen såg lite arg ut då mina båda ögonbryn åkte åt vars ett håll...

Vad fan svarar man på det??? Efter några sekunders betänketid säger jag till slut "inget av det"  Tack och hejdå ungefär. Lite irriterat går jag in till mamma och gnäller lite om hur töntigt det låter.. "Bus eller Godis" Mamma är inte sen med att hålla med.
Iaf så var vi ganska överens om att detta är ju "svenne ungar" (mina ord inte mammas :P) och dom kommer inte göra något utan istället gå vidare i hopp om att grannen är schystare och bjuder på lite godis.
Men efter ett tag så ser vi att dom har lagt lite papper i mammas lilla träd som står precis vid grinden och antagligen har dom gjort det så snabbt pga. av rädsla och adrenalin så att dom aldrig stängde grinden. ooOoO spookie ?
Men allvar det pappret som låg där var så lite så jag vill nästan lova att det går åt mer på ett toabesök!


Och då vill ju jag bara kommentera att jag sa "INGET AV DET" hur svårt kan det vara..?




Men tänkte ändå säga till mina föräldrar att dom ska låta det ligga kvar och typ ha det som ett "tecken" till alla andra ungar så att dom ser att det inte är lönt att gå in. Lite som ett sånt "Luffartecken" luffarna rista in på folks grindar förr i tiden för att meddela nästa man om det var ett bra eller dålig hem att tigga lite i!


p.s Jag älskar faktiskt barn :P



dock inte alla


Kommentarer
Postat av: Tyson & Boriz C/o

Hallo! Ja det där med utställningar, vara social och även ha koll på hund o ägare haha Ja det är inte lätt.. Kan väl inte heller påstå att jag är super social innan jag ska upp i ringen.. Men efteråt blir det bättre.. MEn oftast helt slut o vill bara sitta o koppla av, gå ut o röka mina cigg =) Helst av allt komma hem o fira över ett/två glas vin haha.... Ja vi får komma på en dag.. Vi kan nästan när som =)



Kram Anna P.S Du blev fotad i fredags =)

2008-11-03 @ 00:30:02
URL: http://www.blackpearls.se
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jodå,jag blev nöjd.



Jaha har dom roliga saker där?

Ska in o kika.



Kram

2008-11-04 @ 23:22:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0