Test

Hejhopp

Nä jag vet, men jag är här nu så chillchill.


Har verkligen inte haft någon lust att blogga, och kanske inte nu heller.. vem vet.

Iaf... ? Nu är det höst.. vinter? Och det betyder att jag ska ner i tvättstugan igen.

Jag går nämligen inte ner i min tvättstuga på sommaren eftersom där kan vara riktigt äckliga spindlar.
Så från och med i mitten på Maj till slutet av Oktober har jag inga rena kläder mer än de nya jag köper... Tur är det ju då tänker jag, att det är på sommaren som jag brukar duschar...



Min mamma är världens snällaste, jag tar hem min tvätt till mina föräldrar för att Själv tvätta den, men 8 gånger av 10 så gör mamma det... Världens bästa mamma som ibland mer än gärna(?) gör saker för både mig, min bror och pappa, saker som hon inte ens ska behöva göra till tre vuxna människor men gör det ändå för hon är snäll.

Dock finns det en baksida... Och jag skulle nog vilja påstå att det är hennes egen skull, men jag har en känsla av att vi är oense där. Visserligen har jag två lagkamrater (läs: bror och pappa) som antagligen står på min sida här.

Men till saken: Man kan lätt ta saker för givet när man har en sån snäll mamma som jag har. Och detta är något hon ibland kommer på och ska då gärna tala om det. Inte på ett sån här ödmjukt "reklam mammigt" sätt som man kanske kan tro. Nänä detta är oprovocerade påhopp som kan komma när man minst anar det. Inte helt omöjligt att detta kommer under tiden hon viker min tvätt.


Världens sötaste mamma   




P.S kl. 10.00 idag ska jag ner i min tvättstuga.. Själv + min vän Inez


Nåväl Måväl Hej


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Sötnosar båda två!

2008-11-13 @ 01:07:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha då skrev du i fel inlägg,ha ha

2008-11-13 @ 01:16:40
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha jaaa jag vet,jag publicerar alla inlägg imorgon när tävlingen är avklarad. ha ha ha

2008-11-13 @ 01:21:57
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Johnnybatong

Din lille fegis.. Vara rädd för några små spindlar..



/ Hårdingen

2008-11-13 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0