Test

TröttTrötttTrötttt

Har ingen lust att blogga nu, så alla mina trogna fans.. ha tålamod !




Och förresten, tänkte även tala om att jag hade rätt, av de tjejer jag såg i lördags som var utklädda så var lätt 95% av dom något av det jag skrev! Och de är riktigt illa tycker jag. "Turen" var dock att det inte var så jätte många som hade halloweenat  ut sig. Men av dom jag såg så var det vuxna människor i 25-30 års åldern.. Allvarligt talat!?!?!?

Är man över 17 så håller man sig hemma på någon fest eller liknande om man vill klä ut sig!

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Carola

Hejsan!



Hoppas resan gick bra för er då ni körde från Växjö. Ny träff blir som jag sa i Växjö, lördagen den 6 dec, tid återkommer jag med. Plats är Pålsjöskog. Mer info kommer att komma på min hemsida i dagarna.



Kram

Carola & Co

2008-11-07 @ 15:04:41
URL: http://www.camalis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0