Test

A.N.T.M

Det börjar bli lite av en tradition för mig att avslöja för Emily vem som vinner Top Model.

Dock tror jag inte att hon uppfattat det ännu, men JAG.. jo jag tycker det är lika roligt var gång att förtälja detta i början på var säsong.  


Har redan kommenterat det i hennes blogg, men varför inte göra ett inlägg om det här med, så alla andra som följer detta program också får veta det i god tid.


Alltså vinnaren av Americas Next Top Model cycle 11 är McKey Sullivan.






Och här är resten

2. Samantha

3. Analeigh

4. Marjorie

5. Elina

6. Sheena
7. Joslyn

8. Lauren

9. Clak

10. Isis

11. Hannah

12. Brittany

13. Nikeysha

14. ShaRaun



Tack för mig :P




 


Kommentarer
Postat av: Empan

jävla mupp

2009-01-11 @ 23:19:36
URL: http://emilyfridalinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0