Test

ShyGuy a.k.a Pappa

Igår åkte jag och min bror till IKEA och ILVA i Malmö. Vi tog pappas ena bil som endast bestod av 4-5 skivor eftersom han flyttat de andra till hans nya bil. Och alla som känner pappa vet nog ungefär vilken urusel musiksmak han har. Om jag skulle beskriva den skulle jag nog vilja säga att det låter typ som 70-80 tals jazz gubbrock. Där det kommer in ett å annat guldkorn som Journey, Thin Lizzy och Black Sabbath....  


Så iaf, där sitter vi och går igenom skivan med hånfulla skratt. Och när vi börjar närma oss Center syd händer det, efter Journey - Small town girl om jag inte minns fel...



 





Det är sånna här stunder man inte vet om man bara ska skratta eller kissa på sig också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0