Test

Emily, du suger!




Jag besitter väldigt många kvalitets egenskaper. Egenskaper som mina vänner ska vara glada för.

För deras egen skull.


Satt och tänkte på vilken låt som hade passat in på mig om dom hade tillägnat mig en.

Och det fick mig ganska kvickt att tänka på Shaft


Who's the black dressed chick, len
that's a sex machine to all the men, len?
(Carro!)
You're damn right

Who is the lady in the bar
that would risk her life for her hombres whit her double H bra?
(Carro!)
Can ya dig it?

Who's the cat that won't chicken out
when there's a party thats just way out
(Carro!)
Right on

You see this cat Carro is a bad mother--
(Shut your mouth)
But I'm talkin' about Carro
(Then we can dig it)

She's  a complicated fuck
and no one understands her like her schmucks
(Caaarrooooo)



Jaja iaf, det jag skulle komma till vara att jag inte vill behöva bli tvungen att besudla mina fantastiska egenskaper.


Emily....


Jag säger bara Blååååååååå blååååååå blååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Tror jag läste din kommentar 10 gånger innan jag förstod, haha.. Blev så förvirrad:) Tror hårfärgen börjar sätta sig i IQ:n eller något.



Dildopartyn är roliga tycker jag, bara för själva sakens skull!:)

2009-01-12 @ 00:35:09
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha jag vet vad du menar. :-D

Men själv har jag massor med kompisar (par) som använder sexleksaker för att krydda till saker och ting ännu mer, och dom verkar då ha kul! HAHA:D



SÅ antar att det finns många som har nöje av det. :-)

2009-01-12 @ 09:16:31
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Jaha nu förstår jag, haha. :D



Jag är lite IQ-befriad ibland. =P

2009-01-12 @ 13:15:24
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Empan

Du e fan gay på att uppdatera

2009-01-12 @ 19:34:16
URL: http://emilyfridalinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0