Test

Vad ska man säga...

Jag har två "släktingar" (läs: mamma och kusinens man) som brukar trycka ner mig.

Detta tycker jag är oacceptabelt då det gäller min blogg.

Dom går ihop tillsammans som två kaxiga lågstadie tjejer och håller med varandra om allt, Oavsätt vad.

Svarar och påpekar saker i kör och sticker upp hakan sådär störigt, demonstrativt som att dom självklart har helt rätt och samtidigt klappar varandra på huvudet med deras lömska blickar!



Kortfattat så handlar det om att dom tycker att jag ska blogga MER och helst så ska dom tala om för mig vad jag ska blogga OM!



Anledningen till att dom tycker att jag ska blogga mer är ju givetvis för att dom älskar min blogg och inte kan få nog av den! Och det andra är delvis en lögn!



Här nedan ser ni en bild på dom båda som jag så fint skapat i paint


ONDA

Kommentarer
Postat av: Johnnybatong

Ja Carroooo... Bilden var jättefin och när ska du börja fatta att vi har rätt? Din mamma är en upplyst och klarsynt kvinna och jag är extremt intelligent!



/ Johnny



Ps. När det gäller ondska så är jag inte värst.. Vem kallade mig för k-huvud under självaste julafton, när man skulle njuta av högtid och vänliga människor? CARRO!

Ds.

2009-02-03 @ 22:56:43
Postat av: Empan

Stämmer det Carro??? Har du kallat honom för KUKHUVUD!? Nu får du tamefan ta å be om ursäkt!

Förnedrande må jag säga, kukhuvud tillhör ju 1900-talet, på 2000-talet är det pissbög som gäller, det borde du veta! SKÄMS!

2009-02-04 @ 02:21:31
URL: http://emilyfridalinnea.blogspot.com
Postat av: Daddy Cool

Anita gjorde tv-karriär...

hostelevinken" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/1370540/hemmahostelevinken

2009-02-04 @ 12:32:28
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

hhhihi :P

2009-02-10 @ 12:39:52
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0